Oferty pracy
stanowisko urzędnicze ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego - WUP w Krakowie nowy nabór
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz wydawania zaświadczeń w Zespole Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego
nabór aplikacji został przedłużony do 27 stycznia 2025 r.
Miejsce: WUP w Krakowie
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej. Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców
i pracowników.
To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim – od których można się uczyć!
Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć.
Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników!
1. Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
• cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę;
• korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00;
• dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy;
• mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
• za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową;
• otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
• korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby;
• pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej;
• dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego;
• z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz wydawania zaświadczeń:
· prowadzenie spraw na zasadach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego;
· przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wydanie odpowiednich dokumentów i zaświadczeń;
· wprowadzanie danych do systemów informatycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami na potrzeby realizowanych zadań;
· udzielanie informacji z zakresu realizowanych zadań;
· współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w związku z realizacją zadań.
3. Wymagania niezbędne:
• spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2021 r., poz. 530);
• WYKSZTAŁCENIE: minimum średnie
• DOŚWIADCZENIE:
- półroczne doświadczenie zawodowe,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
• WIEDZA DOTYCZĄCA:
- ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
- obowiązujących procedur administracyjnych (KPA).
• UMIEJĘTNOŚCI:
- obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) w stopniu dobrym
- radzenia sobie ze stresem,
- komunikacji, w tym komunikacji pisemnej,
- planowania i organizowania pracy własnej.
• CECHY OSOBOWOŚCI:
- rzetelność i jakość,
- odpowiedzialność za efekty działań,
- terminowość,
- wnikliwość,
- samodzielność.
4. Mile widziane:
• WYKSZTAŁCENIE: pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce na kierunku prawo, ekonomia, administracja
• DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- w pracy na stanowiskach wymagających praktycznego stosowania KPA
w administracji publicznej,
- na stanowiskach związanych z rejestracją osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiatowym urzędzie pracy.
• WIEDZA DOTYCZĄCA:
- zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa
- ustawy o pracownikach samorządowych
- regulacji prawnych obowiązujących w kraju i państwach członkowskich UE z zakresu świadczeń dla bezrobotnych.
• JĘZYKI OBCE: komunikatywna znajomości języków urzędowych UE - preferowany język angielski, niemiecki.
-
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• curriculum vitae (CV),
• podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem),
• kopia dyplomu poświadczającego wymagane wykształcenie,
• kopia świadectw pracy, jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe, (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, referencje, umowy cywilnoprawne, o wolontariacie, zaświadczenie o ukończeniu stażu, praktyki itd.)
• kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
• kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę w przypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa,
• kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku.
Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.
Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP.
Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).
6. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
OSOBIŚCIE:
· w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy – I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00)
ELEKTRONICZNIE:
· za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać "Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie")
- adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP
- e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25
· pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@wup-krakow.pl
Dokumenty przesłane w formie elektronicznej muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub Kwalifikowalnym Podpisem Elektronicznym.
POCZTĄ:
· na adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków.
7. Termin składania dokumentów: do 20 stycznia 2025 r. (liczy się data wpływu)
8. Inne informacje:
Integralną część ogłoszenia stanowią pozostałe informacje (załącznik do ogłoszenia).
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:
W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był niższy niż 6%. Wojewódzki Urząd Pracy jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnościami spełniających wymagania kwalifikacyjne.
Warunki pracy:
Praca w systemie jednozmianowym. Dojazd do pracy samodzielny. Stanowisko pracy oświetlane światłem dziennym i elektrycznym. Charakter pracy: siedząca, biurowa połączona z obsługą komputera wraz z urządzeniami peryferyjnymi. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku (między piętrami). W ramach obowiązków pracownik wyjeżdża w teren (obszar Województwa Małopolskiego), w tym może kierować samochodem służbowym.
Informacja dla pracownika zatrudnionego w Krakowie:
stanowisko pracy znajduje się w budynku biurowym, wielokondygnacyjnym. Budynek wyposażony w podjazd i dwie windy. Ciągi komunikacyjne na poszczególnych piętrach umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych dostępna na parterze i na pierwszym piętrze budynku.
Przechowywanie aplikacji:
Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane i są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów.
link do oferty: https://tiny.pl/1bb1h-j9