Biuro Karier

Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

stanowisko urzędnicze ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego - WUP w Krakowie nowy nabór

13.01.2025

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz wydawania zaświadczeń w Zespole Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego

 nabór aplikacji został przedłużony do 27 stycznia 2025 r.

Miejsce: WUP w Krakowie

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej. Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców
i pracowników.

To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim – od których można się uczyć!

Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć.

Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze.

Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników!

1.    Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?

•     cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę;

•     korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00;

•     dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy;

•     mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;

•     za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową;

•     otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;

•     korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby;

•     pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej;

•     dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego;

•     z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych.

 

2.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz wydawania zaświadczeń:

·         prowadzenie spraw na zasadach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego;

·         przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wydanie odpowiednich dokumentów i zaświadczeń;

·         wprowadzanie danych do systemów informatycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami na potrzeby realizowanych zadań;

·         udzielanie informacji z zakresu realizowanych zadań;

·         współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w związku z realizacją zadań.

3.    Wymagania niezbędne:

•     spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2021 r., poz. 530);

•     WYKSZTAŁCENIE: minimum średnie

•     DOŚWIADCZENIE:

-        półroczne doświadczenie zawodowe,

-        doświadczenie w zakresie obsługi klienta.

•     WIEDZA DOTYCZĄCA:

-        ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

-        obowiązujących procedur administracyjnych (KPA).

•     UMIEJĘTNOŚCI:

-        obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) w stopniu dobrym

-        radzenia sobie ze stresem,

-        komunikacji, w tym komunikacji pisemnej,

-        planowania i organizowania pracy własnej.

•     CECHY OSOBOWOŚCI:

-     rzetelność i jakość,

-     odpowiedzialność za efekty działań,

-     terminowość,

-     wnikliwość,

-     samodzielność.

 

4.    Mile widziane:

•      WYKSZTAŁCENIE: pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce na kierunku prawo, ekonomia, administracja

•      DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

-        w pracy na stanowiskach wymagających praktycznego stosowania KPA
w administracji publicznej,

-        na stanowiskach związanych z rejestracją osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiatowym urzędzie pracy.

•      WIEDZA DOTYCZĄCA:

-        zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa

-        ustawy o pracownikach samorządowych

-        regulacji prawnych obowiązujących w kraju i państwach członkowskich UE z zakresu świadczeń dla bezrobotnych.

•      JĘZYKI OBCE: komunikatywna znajomości języków urzędowych UE - preferowany język angielski, niemiecki.

 

  1. Wymagane dokumenty:

•   list motywacyjny,

•   curriculum vitae (CV),

   podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem),

•   kopia dyplomu poświadczającego wymagane wykształcenie,

•   kopia świadectw pracy, jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe, (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, referencje, umowy cywilnoprawne, o wolontariacie, zaświadczenie o ukończeniu stażu, praktyki itd.)

•     kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje

•     kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,

•     kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,

•     kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę w przypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa,

•     kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku.

Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.

Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP.

Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).

 

6.      Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

OSOBIŚCIE:

·      w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy – I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00)

ELEKTRONICZNIE:

·      za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać "Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie")

-        adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP

-        e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25

·      pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@wup-krakow.pl

Dokumenty przesłane w formie elektronicznej muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub Kwalifikowalnym Podpisem Elektronicznym.

POCZTĄ:

·      na adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków.

 

7.      Termin składania dokumentów: do 20 stycznia 2025 r.  (liczy się data wpływu)

 

8.      Inne informacje:

Integralną część ogłoszenia stanowią pozostałe informacje (załącznik do ogłoszenia).

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:

W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był niższy niż 6%. Wojewódzki Urząd Pracy jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnościami spełniających wymagania kwalifikacyjne.

Warunki pracy:

Praca w systemie jednozmianowym. Dojazd do pracy samodzielny. Stanowisko pracy oświetlane światłem dziennym i elektrycznym. Charakter pracy: siedząca, biurowa połączona z obsługą komputera wraz z urządzeniami peryferyjnymi. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku (między piętrami). W ramach obowiązków pracownik wyjeżdża w teren (obszar Województwa Małopolskiego), w tym może kierować samochodem służbowym.

Informacja dla pracownika zatrudnionego w Krakowie:

stanowisko pracy znajduje się w budynku biurowym, wielokondygnacyjnym. Budynek wyposażony w podjazd i dwie windy. Ciągi komunikacyjne na poszczególnych piętrach umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych dostępna na parterze i na pierwszym piętrze budynku.

Przechowywanie aplikacji:

Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane i są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów.

link do oferty: https://tiny.pl/1bb1h-j9

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Informacje o cookies ....

Zapisano