Oferty pracy
stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i umów - WUP w Krakowie
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i umów w Zespole Zamówień Publicznych i Umów
W ramach naboru możliwe jest zatrudnienie kandydata na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych, jeżeli spełnia on dodatkowo odpowiednie wymagania kwalifikacyjne określone w punkcie 3 a.
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej.
Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców i pracowników.
To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim – od których można się uczyć! Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć. Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników!
Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
- cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę;
- korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00;
- dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy;
- mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową;
- otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
- korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby;
- pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej;
- dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego;
- z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. zamówień publicznych i umów:
- sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych, planu postępowań oraz zmian planu na podstawie cząstkowych planów zamówień zespołów;
- przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych;
- przygotowywanie postępowań i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych;
- wykonywanie zadań w ramach prac Komisji Przetargowych zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora WUP;
- weryfikacja formalna wniosków dotyczących zamówień;
- sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez komórki organizacyjne WUP;
- wprowadzanie danych w tym do Biuletynu Informacji Publicznej WUP w zakresie zamówień publicznych, Bazy Konkurencyjności, Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej;
- doradzanie i udzielanie informacji pracownikom WUP z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników WUP z zakresu zamówień publicznych;
- przygotowania informacji na temat zamówień realizowanych wspólnie z UMWM;
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne:
- spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282);
- WYKSZTAŁCENIE: minimum średnie
DOŚWIADCZENIE:
- w przypadku wykształcenia średniego: 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
- w przypadku wykształcenia wyższego: 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z praktycznym stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych
WIEDZA DOTYCZĄCA:
- ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- ustawy o finansach publicznych
UMIEJĘTNOŚCI:
- interpretacji i analizy aktów prawnych
- analitycznego myślenia
- bardzo dobrej obsługi pakietu Office
- planowania i organizacji pracy własnej
- komunikacji
- współpracy w zespole
- rzetelnego i jakościowego działania
- radzenia sobie ze stresem
CECHY OSOBOWOŚCI:
- odpowiedzialność za efekty powierzonych zadań
- dokładność
- samodzielność
- stanowczość
- asertywność
- odporność na manipulację i wpływy.
3 a. Kandydat może zostać zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych, jeżeli oprócz wskazanych w punkcie 3 umiejętności, wiedzy i cech osobowości posiada:
- wykształcenie wyższe
- min. 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne po stronie zamawiającego,
- wiedzę dot. kodeksu cywilnego i zasad tworzenia umów
- umiejętność sporządzania umów
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów
- decyzyjność.
-
Mile widziane:
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce na kierunku: prawo, ekonomia
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania umów
- wiedza dotycząca wytycznych obowiązujących w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych przez WUP
- umiejętność prowadzenia warsztatów/szkoleń
- komunikatywna znajomość języka obcego – preferowany język angielski
-
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae (CV),
- podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem),
- kopia dyplomu lub świadectwa szkolnego poświadczającego wykształcenie;
- kopia świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub jeżeli zatrudnienie trwa, innych dokumentów (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, umowa o pracę);
- kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, referencje, umowy cywilnoprawne, o wolontariacie, zaświadczenie o ukończeniu stażu, praktyki itd.);
- kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę w przypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku.
Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.
Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP.
Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).
-
Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
OSOBIŚCIE:
- w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy – I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00)
ELEKTRONICZNIE:
- za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać "Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie")
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP
e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25
pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@wup-krakow.pl
Dokumenty przesłane w formie elektronicznej muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub Kwalifikowalnym Podpisem Elektronicznym.
POCZTĄ:
- na adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków.
-
Termin składania dokumentów: do 14 kwietnia 2025 r. (liczy się data wpływu)
-
Inne informacje:
Integralną część ogłoszenia stanowią pozostałe informacje (załącznik do ogłoszenia).
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:
W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był niższy niż 6%. Wojewódzki Urząd Pracy jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnościami spełniających wymagania kwalifikacyjne.
Warunki pracy:
stanowisko pracy znajduje się w budynku biurowym, wielokondygnacyjnym. Dojazd do pracy samodzielny. Budynek wyposażony w podjazd i dwie windy. Ciągi komunikacyjne na poszczególnych piętrach umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych dostępna na parterze budynku.
Praca w systemie jednozmianowym w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Charakter pracy: siedząca, biurowa połączona z obsługą komputera wraz z urządzeniami peryferyjnymi. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku (między piętrami). W ramach obowiązków pracownik wyjeżdża w teren (obszar Województwa Małopolskiego), w tym kieruje samochodem.
Przechowywanie aplikacji:
Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane i są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów.
link do oferty: https://tiny.pl/mwts60v7