Biuro Karier

Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i umów - WUP w Krakowie

04.04.2025

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i umów w Zespole Zamówień Publicznych i Umów

W ramach naboru możliwe jest zatrudnienie kandydata na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych, jeżeli spełnia on dodatkowo odpowiednie wymagania kwalifikacyjne określone w punkcie 3 a.

 Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej.

Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców i pracowników.

To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim – od których można się uczyć! Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć. Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze.

Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników!

Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?

  • cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę;
  • korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00;
  • dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy;
  • mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową;
  • otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
  • korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby;
  • pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej;
  • dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego;
  • z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. zamówień publicznych i umów:

  • sporządzanie i aktualizowanie planu  zamówień publicznych, planu postępowań oraz zmian planu na podstawie cząstkowych planów zamówień zespołów;
  • przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych;
  • przygotowywanie postępowań i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych;
  • wykonywanie zadań w ramach prac Komisji Przetargowych zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora WUP;
  • weryfikacja formalna wniosków dotyczących zamówień;
  • sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez komórki organizacyjne WUP;
  • wprowadzanie danych w tym do Biuletynu Informacji Publicznej WUP w zakresie zamówień publicznych, Bazy Konkurencyjności, Biuletynu Zamówień Publicznych, Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej;
  • doradzanie i udzielanie informacji pracownikom WUP z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań;
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników WUP z zakresu zamówień publicznych;
  • przygotowania informacji na temat zamówień realizowanych wspólnie z UMWM;
  • prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.

 Wymagania niezbędne:

  • spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282);
  • WYKSZTAŁCENIE: minimum średnie

DOŚWIADCZENIE:

  • w przypadku wykształcenia średniego: 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
  •  w przypadku wykształcenia wyższego: 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z praktycznym stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych

WIEDZA DOTYCZĄCA:

  • ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych
  • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ustawy o finansach publicznych

UMIEJĘTNOŚCI:

  • interpretacji i analizy aktów prawnych
  • analitycznego myślenia
  • bardzo dobrej obsługi pakietu Office
  • planowania i organizacji pracy własnej
  • komunikacji
  • współpracy w zespole
  • rzetelnego i jakościowego działania
  • radzenia sobie ze stresem

CECHY OSOBOWOŚCI:

  • odpowiedzialność za efekty powierzonych zadań
  • dokładność
  • samodzielność
  • stanowczość
  • asertywność
  • odporność na manipulację i wpływy.

3 a. Kandydat może zostać zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych, jeżeli oprócz wskazanych w punkcie 3 umiejętności, wiedzy i cech osobowości posiada:

  • wykształcenie wyższe
  •  min. 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne po stronie zamawiającego,
  • wiedzę dot. kodeksu cywilnego i zasad tworzenia umów
  • umiejętność sporządzania umów
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów
  • decyzyjność.
  1. Mile widziane:

  2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce na kierunku: prawo, ekonomia

  • studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania umów
  • wiedza dotycząca wytycznych obowiązujących w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych przez WUP
  • umiejętność prowadzenia warsztatów/szkoleń
  • komunikatywna znajomość języka obcego – preferowany język angielski
  1. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae (CV),
  • podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem),
  • kopia dyplomu lub świadectwa szkolnego poświadczającego wykształcenie;
  • kopia świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub jeżeli zatrudnienie trwa, innych dokumentów (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, umowa o pracę);
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności, referencje, umowy cywilnoprawne, o wolontariacie, zaświadczenie o ukończeniu stażu, praktyki itd.);
  • kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  • kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę w przypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa,
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku.

Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.

Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP.

Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).

  1. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

OSOBIŚCIE:

  • w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy – I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00)

ELEKTRONICZNIE:

  • za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać "Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie")

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP

e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25

pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@wup-krakow.pl

Dokumenty przesłane w formie elektronicznej muszą być podpisane Profilem Zaufanym lub Kwalifikowalnym Podpisem Elektronicznym.

POCZTĄ:

  • na adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie: Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków.
  1. Termin składania dokumentów: do 14 kwietnia 2025 r.  (liczy się data wpływu)

  2. Inne informacje:

Integralną część ogłoszenia stanowią pozostałe informacje (załącznik do ogłoszenia).

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:

W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, był niższy niż 6%. Wojewódzki Urząd Pracy jest instytucją przychylną wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnościami spełniających wymagania kwalifikacyjne.

Warunki pracy:

stanowisko pracy znajduje się w budynku biurowym, wielokondygnacyjnym. Dojazd do pracy samodzielny. Budynek wyposażony w podjazd i dwie windy. Ciągi komunikacyjne na poszczególnych piętrach umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych dostępna na parterze budynku.

Praca w systemie jednozmianowym w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Charakter pracy: siedząca, biurowa połączona z obsługą komputera wraz z urządzeniami peryferyjnymi. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku (między piętrami). W ramach obowiązków pracownik wyjeżdża w teren (obszar Województwa Małopolskiego), w tym kieruje samochodem.

Przechowywanie aplikacji:

Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane i są komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów.

link do oferty: https://tiny.pl/mwts60v7

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Informacje o cookies ....

Zapisano